Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta, oraz z wpływem efektu ekspozycji. W ujęciu tego paradygmatu trwałe i pełne zapamiętywanie informacji możliwe jest w przypadku pogłębiania przetwarzania informacji oraz zwiększenia jego zakresu na wszystkich kolejnych poziomach, co odpowiada kolejnym kontaktom odbiorcy z ekspozycjami komunikatu lub, w razie przeskoku z poziomu cech fizycznych na poziom odnoszący się do indywidualnego doświadczenia odbiorcy, czyli zapamiętywania informacji szczególnie dla podmiotów istotnych. Po pierwszych ekspozycjach
odnoszące się do wartości ocenianych przez badanych jako ważne. Wyniki powyższych badań zgodne są też z konsekwencjami wynikającymi z badań nad paradygmatem poziomów przetwarzania, traktującym efektywność zapamiętywania informacji z otoczenia jako efekt jakości przetwarzania informacji, Craika i Lockharta, oraz z wpływem efektu ekspozycji. W ujęciu tego paradygmatu trwałe i pełne zapamiętywanie informacji możliwe jest w przypadku pogłębiania przetwarzania informacji oraz zwiększenia jego zakresu na wszystkich kolejnych poziomach, co odpowiada kolejnym kontaktom odbiorcy z ekspozycjami komunikatu lub, w razie przeskoku z poziomu cech fizycznych na poziom odnoszący się do indywidualnego doświadczenia odbiorcy, czyli zapamiętywania informacji szczególnie dla podmiotów istotnych. Po pierwszych ekspozycjach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego