Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.28
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
proc. respondentów kupuje zawsze lub często żywność wzbogaconą witaminami. Co trzeci rodak w ogóle nie interesuje się składem kupowanego produktu (zawartością witamin czy cholesterolu). Prawie co trzeci nie kupuje żywności o wzbogaconej zawartości witamin. Sukces tego rodzaju produktów na Zachodzie tłumaczy się ich profilaktycznym działaniem. Lekarze oburzają się jednak na zapędy przedstawicieli przemysłu spożywczego, którzy "próbują penetrować obce im rejony". Kwestionują też właściwości przypisywane temu pożywieniu. Podkreślają, że zdrowemu organizmowi z pewnością ona nie zaszkodzi, ale udowodnienie jego właściwości leczniczych jest prawie niemożliwe. Tego zdania nie podzielają jednak pacjenci poszukujący alternatywnych i łatwych sposobów na podreperowanie zdrowia. Hitem nabiałowym w Finlandii
proc. respondentów kupuje zawsze lub często żywność wzbogaconą witaminami. Co trzeci rodak w ogóle nie interesuje się składem kupowanego produktu (zawartością witamin czy cholesterolu). Prawie co trzeci nie kupuje żywności o wzbogaconej zawartości witamin. Sukces tego rodzaju produktów na Zachodzie tłumaczy się ich profilaktycznym działaniem. Lekarze oburzają się jednak na zapędy przedstawicieli przemysłu spożywczego, którzy "próbują penetrować obce im rejony". Kwestionują też właściwości przypisywane temu pożywieniu. Podkreślają, że zdrowemu organizmowi z pewnością ona nie zaszkodzi, ale udowodnienie jego właściwości leczniczych jest prawie niemożliwe. Tego zdania nie podzielają jednak pacjenci poszukujący alternatywnych i łatwych sposobów na podreperowanie zdrowia. Hitem nabiałowym w Finlandii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego