Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
Rozwija się samokontrola oraz tzw. systemy pracy bezusterkowej. Jednym z częściej stosowanych rozwiązań jest statystyczne regulowanie procesów technologicznych (SPC).
D. Zarządzanie jakością (zarządzanie przez jakość - TQM)
Wyżej wymienione koncepcje i etapy (A,B,C) uwzględniały tylko część pełnego zestawu funkcji zarządczych. Zatem, dla kompletnego zarządzania jakością jako wyodrębnionej koncepcji, należy zarezerwować sytuację, w której w stosunku do obiektu zarządzania za jaki przyjmuje się jakość, ma zastosowanie pełny zestaw funkcji zarządczych. Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM). Dostrzegana w piśmiennictwie idea zarządzania przez jakość sprowadza się do uznania, że wszystkie materialne i niematerialne składniki przedsiębiorstwa produkcyjnego
Rozwija się samokontrola oraz tzw. systemy pracy bezusterkowej. Jednym z częściej stosowanych rozwiązań jest statystyczne regulowanie procesów technologicznych (SPC).<br>D. Zarządzanie jakością (zarządzanie przez jakość - TQM)<br>Wyżej wymienione koncepcje i etapy (A,B,C) uwzględniały tylko część pełnego zestawu funkcji zarządczych. Zatem, dla kompletnego zarządzania jakością jako wyodrębnionej koncepcji, należy zarezerwować sytuację, w której w stosunku do obiektu zarządzania za jaki przyjmuje się jakość, ma zastosowanie pełny zestaw funkcji zarządczych. Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM). Dostrzegana w piśmiennictwie idea zarządzania przez jakość sprowadza się do uznania, że wszystkie materialne i niematerialne składniki przedsiębiorstwa produkcyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego