Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do użytku i na razie nic nie wskazuje na to, aby pojawiła się żarówka jednowłóknowa o mocy 60 W.
Próby, których wyniki najlepiej jest ocenić na zdjęciach, potwierdziły w całej pełni twierdzenie, że najlepsze wyniki dają tradycyjne reflektory okrągłe, pojedyncze, za to o godziwej średnicy. Popatrzmy więc na zdjęcia.
T. S.


Po lewej przedstawiamy wynik próby ze światłami mijania, po prawej ze światłami drogowymi
reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do użytku i na razie nic nie wskazuje na to, aby pojawiła się żarówka jednowłóknowa o mocy 60 W.<br>Próby, których wyniki najlepiej jest ocenić na zdjęciach, potwierdziły w całej pełni twierdzenie, że najlepsze wyniki dają tradycyjne reflektory okrągłe, pojedyncze, za to o godziwej średnicy. Popatrzmy więc na zdjęcia.<br>&lt;au&gt;T. S.&lt;/au&gt;<br>&lt;gap&gt;<br><br>Po lewej przedstawiamy wynik próby ze światłami mijania, po prawej ze światłami drogowymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego