Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
światłach drogowych. Ale styliści są uparci. Światła mogą nie świecić, nie szkodzi, mają dobrze wyglądać!
Ostatnio redakcja zachodnio-niemieckiego dwutygodnika Das Auto Motor and Sport wraz ze znaną skądinąd firmą Bosch przeprowadziły interesujące porównania reflektorów trzech opisywanych rodzajów ustalając, że dla porównywalności wyników wszystkie trzy odmiany wyposażone będą w typowe żarówki halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do
światłach drogowych. Ale styliści są uparci. Światła mogą nie świecić, nie szkodzi, mają dobrze wyglądać!<br>Ostatnio redakcja zachodnio-niemieckiego dwutygodnika Das Auto Motor and Sport wraz ze znaną skądinąd firmą Bosch przeprowadziły interesujące porównania reflektorów trzech opisywanych rodzajów ustalając, że dla porównywalności wyników wszystkie trzy odmiany wyposażone będą w typowe żarówki halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego