Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
na tym finansowo o wiele lepiej niż ci, którzy posłuchali apeli władzy.



Handel dźwignią reklamy
Nowe techniki promocji - żeby sprzedać, trzeba prowokować

Radykalna Inicjatywa Frugo zapowiada walkę ze stereotypami narzucanymi młodym przez kulturę masową. Nowy ruch społeczny? Nie, to pomysł marketingowy producenta napojów. Żeby zostać dostrzeżonym w reklamowym tłumie, trzeba zaskakiwać. Żeby sprzedać, trzeba prowokować.

ADAM GRZESZAK

Radykalna Inicjatywa Frugo (RIF) deklaruje: "Bolą nas oczy i uszy. Boli nas to, co widzimy i słyszmy - polska rzeczywistość, która owija gówno w kolorowy papierek. Jesteśmy oddziałem walczącym ze ściemą. Nie stosujemy przemocy, ale działamy. Nasze akcje obnażają ściemę i komerchę. Zaślepienie mamoną. Od
na tym finansowo o wiele lepiej niż ci, którzy posłuchali apeli władzy.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Handel dźwignią reklamy&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Nowe techniki promocji - żeby sprzedać, trzeba prowokować&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Radykalna Inicjatywa Frugo zapowiada walkę ze stereotypami narzucanymi młodym przez kulturę masową. Nowy ruch społeczny? Nie, to pomysł marketingowy producenta napojów. Żeby zostać dostrzeżonym w reklamowym tłumie, trzeba zaskakiwać. Żeby sprzedać, trzeba prowokować.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;ADAM GRZESZAK&lt;/&gt;<br><br>Radykalna Inicjatywa Frugo (RIF) deklaruje: "Bolą nas oczy i uszy. Boli nas to, co widzimy i słyszmy - polska rzeczywistość, która owija gówno w kolorowy papierek. Jesteśmy oddziałem walczącym ze &lt;orig&gt;ściemą&lt;/&gt;. Nie stosujemy przemocy, ale działamy. Nasze akcje obnażają &lt;orig&gt;ściemę&lt;/&gt; i &lt;orig&gt;komerchę&lt;/&gt;. Zaślepienie mamoną. Od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego