Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Kreatorzy zapachów precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają uwagę - mężczyzn i kobiet.
Jil Sander - Sander for Men; ten zapach ma być źródłem energii dla młodego, energicznego, czułego faceta, 190 zł.
Pachnący obiekt pożądania - Desire Alfreda Dunhilla; świeży, pociągający, zapach dla indywidualisty, 178 zł.
Zapach młodego kreatora mody, Jeana Luca Amslera, odważny, zmysłowy, oryginalny jak opakowanie, 156
Kreatorzy zapachów precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają uwagę - mężczyzn i kobiet.<br>Jil Sander - Sander for Men; ten zapach ma być źródłem energii dla młodego, energicznego, czułego faceta, 190 zł.<br>Pachnący obiekt pożądania - Desire Alfreda Dunhilla; świeży, pociągający, zapach dla indywidualisty, 178 zł.<br>Zapach młodego kreatora mody, Jeana Luca Amslera, odważny, zmysłowy, oryginalny jak opakowanie, 156
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego