Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 6.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
jako auta dostawczego, nie powinno się dopuszczać do zarejestrowania go w Polsce jako alfa romeo van.
W ostatnich latach auta z kratką cieszyły się popularnością wśród przedsiębiorców, którzy nie tylko mogli je leasingować lub kupować na korzystnych zasadach kredytowych, ale też odliczać VAT przy zakupie oraz wrzucać w koszty firmy zatankowane paliwo. Nie mniejszą popularnością cieszyły się warsztaty przerabiające pojazdy osobowe na ciężarowe przez montaż stalowej kratki za siedzeniami. Właściciele pojazdów z kratką wpadli jednak w urzędniczo-legislacyjną pułapkę. Od 1997 roku obowiązywał co prawda przepis nakazujący zdobycie świadectwa homologacji dla pojazdu przerabianego na ciężarowy, jednak wydziały komunikacji beztrosko rejestrowały pojazdy
jako auta dostawczego, nie powinno się dopuszczać do zarejestrowania go w Polsce jako alfa romeo van. <br>W ostatnich latach auta z kratką cieszyły się popularnością wśród przedsiębiorców, którzy nie tylko mogli je &lt;orig&gt;leasingować&lt;/&gt; lub kupować na korzystnych zasadach kredytowych, ale też odliczać VAT przy zakupie oraz wrzucać w koszty firmy zatankowane paliwo. Nie mniejszą popularnością cieszyły się warsztaty przerabiające pojazdy osobowe na ciężarowe przez montaż stalowej kratki za siedzeniami. Właściciele pojazdów z kratką wpadli jednak w urzędniczo-legislacyjną pułapkę. Od 1997 roku obowiązywał co prawda przepis nakazujący zdobycie świadectwa homologacji dla pojazdu przerabianego na ciężarowy, jednak wydziały komunikacji beztrosko rejestrowały pojazdy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego