Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
pierwszym pojazdem prezentowanym przez nowego, indonezyjskiego właściciela - koncern MegaTech. Firma już "włącza pierwszy bieg" i szykuje kolejny model - Cala, który wkrótce pojawi się na rynku. Małe Lambo będzie rywalizować z Ferrari F355.
Maciej Hołuj
Robert Przybylski



KAMUFLAŻ

Astra Sport to przejaw konformizmu: skromnie usportowiona (głęboko profilowane fotele, eleganckie felgi, usztywnione zawieszenie), odróżnia się od innych trzydrzwiowych Astr właściwie tylko bananowożółtym kolorem nadwozia. Pozbawiony wspomagania układ kierowniczy wymaga od kierowcy treningu siłowego przed manewrami parkowania. Duże rezerwy bezpieczeństwa, tkwiące w zawieszeniu i układzie hamulcowym, mało kto odważy się wykorzystać. Tylko najzagorzalszemu zwolennikowi twardych jak deska rajdówek spodoba się brutalne traktowanie przez Astrę
pierwszym pojazdem prezentowanym przez nowego, indonezyjskiego właściciela - koncern MegaTech. Firma już "włącza pierwszy bieg" i szykuje kolejny model - Cala, który wkrótce pojawi się na rynku. Małe Lambo będzie rywalizować z Ferrari F355.<br>&lt;au&gt;Maciej Hołuj&lt;/au&gt;<br>&lt;au&gt;Robert Przybylski&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;KAMUFLAŻ&lt;/tit&gt;<br><br>Astra Sport to przejaw konformizmu: skromnie usportowiona (głęboko profilowane fotele, eleganckie felgi, usztywnione zawieszenie), odróżnia się od innych trzydrzwiowych Astr właściwie tylko bananowożółtym kolorem nadwozia. Pozbawiony wspomagania układ kierowniczy wymaga od kierowcy treningu siłowego przed manewrami parkowania. Duże rezerwy bezpieczeństwa, tkwiące w zawieszeniu i układzie hamulcowym, mało kto odważy się wykorzystać. Tylko najzagorzalszemu zwolennikowi twardych jak deska rajdówek spodoba się brutalne traktowanie przez Astrę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego