Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.16 (3)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
przygarbieni.

TR: - Nie wiem, czy pan wie, panie Zygmuncie, że ta sytuacja nie jest tak do końca niemożliwa. Podobno w Krakowie istnieje hotel, całkiem nowoczesny, w którym jedno piętro wybudowano niższe niż nakazują normy. Właśnie dlatego przez jakiś czas nie używano go.

ZK: - Atrakcyjność tego filmu polega właśnie na bezustannym zderzaniu się fantastycznych niemożliwości z realistycznym wytłumaczeniem. Tak więc nasz bohater, grany przez Johna Cusacka, przypadkowo odnajduje tunel, przez który na kwadrans dostajemy się do środka Johna Malkovicha. Przy tym jest to doznanie szalenie precyzyjne: będąc w Malkovichu, widzimy świat jego oczami, słyszymy dźwięki.

TR: - Nie rozumiem jednak, dlaczego to ma
przygarbieni.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who7&gt;TR: - Nie wiem, czy pan wie, panie Zygmuncie, że ta sytuacja nie jest tak do końca niemożliwa. Podobno w Krakowie istnieje hotel, całkiem nowoczesny, w którym jedno piętro wybudowano niższe niż nakazują normy. Właśnie dlatego przez jakiś czas nie używano go.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who8&gt;ZK: - Atrakcyjność tego filmu polega właśnie na bezustannym zderzaniu się fantastycznych niemożliwości z realistycznym wytłumaczeniem. Tak więc nasz bohater, grany przez Johna Cusacka, przypadkowo odnajduje tunel, przez który na kwadrans dostajemy się do środka Johna Malkovicha. Przy tym jest to doznanie szalenie precyzyjne: będąc w Malkovichu, widzimy świat jego oczami, słyszymy dźwięki.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who7&gt;TR: - Nie rozumiem jednak, dlaczego to ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego