Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
naprawdę niedobry, to jego konsument drugi raz nie kupi i poleci swoim znajomym, że to jest do niczego, proszę tego nie kupować, ale jednak, jak sami wiemy, że te produkty, które się reklamują, i ludzie kupują je, to oni potem wracają i więcej kupują...
A to nie jest tak, że, że też te produkty mogą być przeinwestowane, przynajmniej w tym sensie, że one mogą nie być tak do końca świetne, jak się je reklamuje, bo dużą część pieniędzy, już z góry przeznacza się, właśnie, na to, żeby je rozreklamować?
Przepraszam, że one nie są takie dobre, ale się przeznacza dużo pieniędzy, no
naprawdę niedobry, to jego konsument drugi raz nie kupi i poleci swoim znajomym, że to jest do niczego, proszę tego nie kupować, ale jednak, jak sami wiemy, że te produkty, które się reklamują, i ludzie kupują je, to oni potem wracają i więcej kupują&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;A to nie jest tak, że, że też te produkty mogą być przeinwestowane, przynajmniej w tym sensie, że one mogą nie być tak do końca świetne, jak się je reklamuje, bo dużą część pieniędzy, już z góry przeznacza się, właśnie, na to, żeby je rozreklamować?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Przepraszam, że one nie są takie dobre, ale się przeznacza dużo pieniędzy, no
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego