Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 19/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
związki wyjaśniły sytuację. To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw. wahadle pomiędzy portami Włoch i Sardynii. Zarząd stoczni szuka w związku z tym również innego kupca. Drugi, bliźniaczy prom typu ro-pax będzie gotowy pod koniec lipca br. "Golfo dei Delfini" został zwodowany
związki wyjaśniły sytuację.</> To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw. wahadle pomiędzy portami Włoch i Sardynii. Zarząd stoczni szuka w związku z tym również innego kupca. Drugi, bliźniaczy prom typu ro-pax będzie gotowy pod koniec lipca br. "Golfo dei Delfini" został zwodowany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego