to olbrzymie przedsiębiorstwo wielozakładowe. Przypomnijmy, że skradają się nań:<br>- zakłady produkujące zespoły główne, podzespoły i produkt finalny: Zakład Nr 1 w Bielsku Białej i Zakład Nr 2 w Tychach; <br>- dostawcy podzespołów i osprzętu: Zakłady FSM w Sosnowcu, Czechowicach, Wapiennicy i Skoczowie;<br>- dostawcy półfabrykatów: kuźnia w Ustroniu, kuźnia w Skoczowie, odlewnia żeliwa w Skoczowie, odlewnia aluminium w Bielsku;<br>- na cały wysiłek produkcyjny fabryki składa się również praca Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Samochodu Małolitrażowego, Zakładu Remontowa-Budowlanego, Pracowni Projektowej oraz Zakładu Transportu FSM. <br>Błędem byłoby jednak mniemanie, że FSM powstała jak gdyby w próżni kadrowej, technologicznej i produkcyjnej. Trzeba pamiętać, że filar produkcji kuzienniczej