Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: informacje o usługach bankowych
Rok: 2000
stwierdzenia niezgodności w wyciągu, posiadacz karty powinien zgłosić pisemnie swoje zastrzeżenia w dowolnej jednostce Banku lub przesłać bezpośrednio do CKC, w terminie 14 dni od daty otrzymania wyciągu, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty dokonania reklamowanej transakcji. Niezgłoszenie w tym terminie reklamacji uznaje się za potwierdzenie zgodności zestawienia transakcji na wyciągu.
3. Posiadacz karty jest zobowiązany udzielić CKC wszelkich informacji dotyczących reklamowanej transakcji.
4. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, zgodnie z regulacjami VISA International, nie będą rozpatrywane.
5. Ewentualne koszty poniesione przez CKC z tytułu nieuzasadnionych reklamacji obciążają limit kredytowy.

Rozdział
stwierdzenia niezgodności w wyciągu, posiadacz karty powinien zgłosić pisemnie swoje zastrzeżenia w dowolnej jednostce Banku lub przesłać bezpośrednio do CKC, w terminie 14 dni od daty otrzymania wyciągu, nie później jednak niż w terminie 50 dni od daty dokonania reklamowanej transakcji. Niezgłoszenie w tym terminie reklamacji uznaje się za potwierdzenie zgodności zestawienia transakcji na wyciągu.<br>3. Posiadacz karty jest zobowiązany udzielić CKC wszelkich informacji dotyczących reklamowanej transakcji.<br>4. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, zgodnie z regulacjami VISA International, nie będą rozpatrywane.<br>5. Ewentualne koszty poniesione przez CKC z tytułu nieuzasadnionych reklamacji obciążają limit kredytowy.<br><br>Rozdział
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego