Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Jak się odnajdujesz w atmosferze nagonek, afer, wrogości wobec sztuki współczesnej? Ostatnio ta wrogość zdaje się przybierać na sile. W książce wpisów wystawy Haralda Szeemanna w Zachęcie najczęstszą recenzją były żądania zwrotu pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.
Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć mury tego getta. Ale to okazuje się bardzo trudne, prawie niemożliwe. Nigdy za bardzo się nie przejmowałem tym, co powiedzą ludzie. Nie mógłbym nic
Jak się odnajdujesz w atmosferze nagonek, afer, wrogości wobec sztuki współczesnej? Ostatnio ta wrogość zdaje się przybierać na sile. W książce wpisów wystawy &lt;name type="person"&gt;Haralda Szeemanna&lt;/&gt; w Zachęcie najczęstszą recenzją były żądania zwrotu pieniędzy za bilety. Duża część publiczności i mediów odrzucała współczesne prace i manifestowała to dość agresywnie.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Agresja i zła atmosfera często towarzyszyły sztuce współczesnej. Ale coraz mniej mnie to obchodzi. Mam świadomość, jako artysta, że funkcjonuję w getcie. Staram się zrobić jak najwięcej, żeby otworzyć mury tego getta. Ale to okazuje się bardzo trudne, prawie niemożliwe. Nigdy za bardzo się nie przejmowałem tym, co powiedzą ludzie. Nie mógłbym nic
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego