Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
pewną reprezentacją o wyrazistych cechach. Cechy te mają swoje określone znaczenie, formę zapisu, ładunek emocjonalny oraz mogą pełnić funkcję motywacyjną. Pod względem motywowania odbiorcy do działań w stosunku do produktu cechy te różnią się istotnocią. Obraz produktu może także mieć różny stopień złożoności. Wizerunki produktów impulsywnych charakteryzuje z reguły mniejsza złożoność, a produkty racjonalnego zakupu - większa. W przypadku zapisu obrazu o znacznej liczbie cech istotnych, zmuszeni jesteśmy zapisywać je w wielu komunikatach, jeśli wiadomości mają pozostać czytelne. Aby obraz produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej
pewną reprezentacją o wyrazistych cechach. Cechy te mają swoje określone znaczenie, formę zapisu, ładunek emocjonalny oraz mogą pełnić funkcję motywacyjną. Pod względem motywowania odbiorcy do działań w stosunku do produktu cechy te różnią się istotnocią. Obraz produktu może także mieć różny stopień złożoności. Wizerunki produktów impulsywnych charakteryzuje z reguły mniejsza złożoność, a produkty racjonalnego zakupu - większa. W przypadku zapisu obrazu o znacznej liczbie cech istotnych, zmuszeni jesteśmy zapisywać je w wielu komunikatach, jeśli wiadomości mają pozostać czytelne. Aby obraz produktu skutecznie wpływał na decyzje konsumenckie, w sytuacji tworzenia wizerunku o znacznej złożoności konieczna jest hierarchizacja istotności tworzących go cech. Zasady tej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego