Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: gazetka informacyjna o prywatyzacji
Rok: 2000
nazwa Polski Koncern Naftowy chyba już się upowszechniła?
- W Polsce nie jest doceniana kwestia wizerunku firmy. Tymczasem na świecie znak graficzny przedsiębiorstwa jest często potęgą, bardzo cenną wartością. Musi on być czytelny dla klientów firmy i zauważalny wśród konkurentów. PKN ma już nową nazwę handlową ORLEN i własny, bardzo udany znak. Obecnie trwa promocja, która ma doprowadzić do jego utrwalenia się w świadomości i podświadomości klientów stacji benzynowych. Musi on kojarzyć się, zgodnie zresztą z rzeczywistością, z bardzo dobrymi produktami Koncernu. I to jest kolejne osiągnięcie Zarządu Koncernu, który w rozmowach z inwestorami wypracowanie wizerunku firmy uznał za jedno z pierwszorzędnych
nazwa Polski Koncern Naftowy chyba już się upowszechniła?&lt;/&gt; <br>- W Polsce nie jest doceniana kwestia wizerunku firmy. Tymczasem na świecie znak graficzny przedsiębiorstwa jest często potęgą, bardzo cenną wartością. Musi on być czytelny dla klientów firmy i zauważalny wśród konkurentów. PKN ma już nową nazwę handlową ORLEN i własny, bardzo udany znak. Obecnie trwa promocja, która ma doprowadzić do jego utrwalenia się w świadomości i podświadomości klientów stacji benzynowych. Musi on kojarzyć się, zgodnie zresztą z rzeczywistością, z bardzo dobrymi produktami Koncernu. I to jest kolejne osiągnięcie Zarządu Koncernu, który w rozmowach z inwestorami wypracowanie wizerunku firmy uznał za jedno z pierwszorzędnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego