Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
do rozwiązania kwestii konieczności prowadzenia przez składającego wniosek badań dotyczących występowania już takiego znaku. Dopiero 20 grudnia 1993 r. zostało wydane odpowiednie rozporządzenie Rady dotyczące marki w Unii Europejskiej. Siedziba urzędu zajmującego się tą problematyką została umiejscowiona w Alicante w Hiszpanii. Urząd ten od początku 1996 r. ma umożliwiać ochronę znaku towarowego na terytorium całej Unii Europejskiej. Przewidywano, że już w pierwszym roku funkcjonowania biura będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.
Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej jest sprawą istotną zarówno dla producentów z tego regionu, jak też dla eksporterów z krajów trzecich. Uzyskają oni możliwość ochrony znaków towarowych
do rozwiązania kwestii konieczności prowadzenia przez składającego wniosek badań dotyczących występowania już takiego znaku. Dopiero 20 grudnia 1993 r. zostało wydane odpowiednie rozporządzenie Rady dotyczące marki w Unii Europejskiej. Siedziba urzędu zajmującego się tą problematyką została umiejscowiona w Alicante w Hiszpanii. Urząd ten od początku 1996 r. ma umożliwiać ochronę znaku towarowego na terytorium całej Unii Europejskiej. Przewidywano, że już w pierwszym roku funkcjonowania biura będzie ono musiało rozpatrzeć ok. 15tys. wniosków.<br>Wprowadzenie jednolitych zasad ochrony znaku towarowego Unii Europejskiej jest sprawą istotną zarówno dla producentów z tego regionu, jak też dla eksporterów z krajów trzecich. Uzyskają oni możliwość ochrony znaków towarowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego