Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
odbiorcy i zgodna z sensem przekazu. Ponadto wpływ 1 cm kwadratowego czerwonej plamy umieszczonej na szarej płaszczyźnie formatu A4 nie wywołuje takiego samego efektu jak na powierzchni 10 cm kwadratowych. Nie mówiąc już o tym, że wpływ ten jest zupełnie inny w sytuacji, kiedy plama jest kwadratem, a kiedy czerwoną źrenicą szarego oka.
Natomiast często skutecznie wykorzystywany jest wpływ kontrastu na jasność, a także szybkość selekcji informacji i dłuższe utrzymanie stanu skupienia na obiekcie. Błyszczące opakowanie słodyczy lub przeeksponowanie światła konturowego w filmach reklamowych, wokół ważnych elementów akcji filmu, nie jest przypadkiem. Siłę efektu obniża jednak fakt, że stał się on
odbiorcy i zgodna z sensem przekazu. Ponadto wpływ 1 cm kwadratowego czerwonej plamy umieszczonej na szarej płaszczyźnie formatu A4 nie wywołuje takiego samego efektu jak na powierzchni 10 cm kwadratowych. Nie mówiąc już o tym, że wpływ ten jest zupełnie inny w sytuacji, kiedy plama jest kwadratem, a kiedy czerwoną źrenicą szarego oka. <br>Natomiast często skutecznie wykorzystywany jest wpływ kontrastu na jasność, a także szybkość selekcji informacji i dłuższe utrzymanie stanu skupienia na obiekcie. Błyszczące opakowanie słodyczy lub przeeksponowanie światła konturowego w filmach reklamowych, wokół ważnych elementów akcji filmu, nie jest przypadkiem. Siłę efektu obniża jednak fakt, że stał się on
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego