Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.
Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu zagrożenie, iż polskie firmy będą wypierane np. przez przedsiębiorstwa z krajów byłego Związku Radzieckiego. Przed kilkoma laty takie zagrożenie pojawiło się już w
zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały się tych grup produktów, które są mniej konkurencyjne, koncentrując się na produktach przynoszących większe zyski, których produkcja i marketing będą się wiązały z osiąganiem większych korzyści skali.<br>Również producenci z krajów Unii Europejskiej zaczną poszukiwać nowych, tańszych źródeł zaopatrzenia. Jeśli polscy dostawcy potrafią sprostać wymaganiom unijnych producentów i będą konkurencyjni cenowo, pojawi się dla nich szansa zastąpienia dotychczasowych dostawców z krajów UE. Jednakże wystąpi tu zagrożenie, iż polskie firmy będą wypierane np. przez przedsiębiorstwa z krajów byłego Związku Radzieckiego. Przed kilkoma laty takie zagrożenie pojawiło się już w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego