Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przez podmiot deficytem lub brakiem deficytu informacji odnoszących się do treści przetwarzanej wiadomości. Poziom zaangażowania określający jakość przetwarzania wiadomości może wiązać się ze stopniem

intensywności przetwarzania wywołanym wpływem czynników emocjonalnych lub oceną odpowiedniości między treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być
przez podmiot deficytem lub brakiem deficytu informacji odnoszących się do treści przetwarzanej wiadomości. Poziom zaangażowania określający jakość przetwarzania wiadomości może wiązać się ze stopniem <br>&lt;page nr=124&gt; <br>intensywności przetwarzania wywołanym wpływem czynników emocjonalnych lub oceną odpowiedniości między treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego