Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
banknotów euro,
- dokonywanie rozliczeń finansowych, w których duży udział stanowią transakcje gotówkowe,
- oczekiwanie na przestawienie się na euro instytucji działających w otoczeniu firm, także organizacji rządowych,
- chęć jednorazowego i pełnego przestawienia się od razu w 2001 r.
W dyskusjach w różnych krajach i w różnych kręgach społecznych, także wśród przedsiębiorców, zwraca się uwagę na pozytywne i negatywne aspekty wprowadzenia wspólnej waluty, wskazuje się na szanse i zagrożenia wynikające z tej nowej sytuacji.
Wśród pozytywów wymienia się zwykle: większą możliwość porównywania cen na rynkach krajów UE, łatwiejsze dokonywanie zakupów w różnych krajach Unii, łatwiejsze realizowanie płatności, eliminację ryzyka kursowego, wyeliminowanie kosztów wymiany dewiz
banknotów euro,<br>- dokonywanie rozliczeń finansowych, w których duży udział stanowią transakcje gotówkowe,<br>- oczekiwanie na przestawienie się na euro instytucji działających w otoczeniu firm, także organizacji rządowych,<br>- chęć jednorazowego i pełnego przestawienia się od razu w 2001 r.<br>W dyskusjach w różnych krajach i w różnych kręgach społecznych, także wśród przedsiębiorców, zwraca się uwagę na pozytywne i negatywne aspekty wprowadzenia wspólnej waluty, wskazuje się na szanse i zagrożenia wynikające z tej nowej sytuacji.<br>Wśród pozytywów wymienia się zwykle: większą możliwość porównywania cen na rynkach krajów UE, łatwiejsze dokonywanie zakupów w różnych krajach Unii, łatwiejsze realizowanie płatności, eliminację ryzyka kursowego, wyeliminowanie kosztów wymiany dewiz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego