Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.
Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.
W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.
Warto zwrócić uwagę, że inwestycje te polegają nie tylko na rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę zwraca się na tworzenie centrów badawczo-rozwojowych. Ich liczba w Europie Zachodniej jest nie mniejsza, niż liczba fabryk, produkujących różnej klasy samochody. 4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej Rozważając sposób konkurowania na rynku Unii Europejskiej można wykorzystać klasyczne już podejścia proponowane przez M. Portera.
Wyróżnia się trzy strategie konkurowania
branży motoryzacyjnej. W rezultacie Wielka Brytania stała się eksporterem netto samochodów.<br>Tablica 42 przedstawia przykłady japońskich inwestycji w przemyśle motoryzacyjnym w Europie.<br>W inny jeszcze sposób inwestycje japońskich firm samochodowych w Europie przedstawia wykres 8.<br>Warto zwrócić uwagę, że inwestycje te polegają nie tylko na rozwoju zakładów produkcyjnych. Dużą uwagę zwraca się na tworzenie centrów badawczo-rozwojowych. Ich liczba w Europie Zachodniej jest nie mniejsza, niż liczba fabryk, produkujących różnej klasy samochody. 4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej Rozważając sposób konkurowania na rynku Unii Europejskiej można wykorzystać klasyczne już podejścia proponowane przez M. Portera.<br>Wyróżnia się trzy strategie konkurowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego