Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przyzwyczajeniach i zachowaniu się na rynku. Zgromadzono ok.85mln informacji o konsumentach.
Wynikiem tych badań było zidentyfikowanie 16 grup eurosegmentów nabywców, wyodrębnionych ze względu na zmienne socjologiczne. Wzięto pod uwagę 2 pary cech, a mianowicie:
- dynamikę, jako cechę stanowiącą o nowoczesności, otwartości na nowości,
- stabilność jako przeciwieństwo dynamiki, oznaczającą potrzebę życia w bezpieczeństwie i tradycji,
- wartości niematerialne, czyli poszukiwanie wartości moralnych i głębszego sensu życia,
- wartości materialne jako przeciwieństwo niematerialnych, czyli orientacja na konsumpcję i czerpanie przyjemności z życia.
Na podstawie wymienionych cech i stopnia ich nasilenia ustalono następujące 16 eurosegmentów nabywców, które podzielono na 4 grupy (rys. 6).
Grupa "withdrawal
przyzwyczajeniach i zachowaniu się na rynku. Zgromadzono ok.85mln informacji o konsumentach.<br>Wynikiem tych badań było zidentyfikowanie 16 grup eurosegmentów nabywców, wyodrębnionych ze względu na zmienne socjologiczne. Wzięto pod uwagę 2 pary cech, a mianowicie:<br>- dynamikę, jako cechę stanowiącą o nowoczesności, otwartości na nowości,<br>- stabilność jako przeciwieństwo dynamiki, oznaczającą potrzebę życia w bezpieczeństwie i tradycji,<br>- wartości niematerialne, czyli poszukiwanie wartości moralnych i głębszego sensu życia,<br>- wartości materialne jako przeciwieństwo niematerialnych, czyli orientacja na konsumpcję i czerpanie przyjemności z życia.<br>Na podstawie wymienionych cech i stopnia ich nasilenia ustalono następujące 16 eurosegmentów nabywców, które podzielono na 4 grupy (rys. 6).<br>Grupa "withdrawal
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego