w lewo

• ... na nich symbolami: [strzałka w górę], [strzałka w dół], [strzałka w lewo], [strzałka w prawo]. Dla pozostałych klawiszy zachowałem nazwy oryginalne: [Home...
  • ... ekranie pokazała mi, że gdybym poszedł jak ten dom, skręcił w lewo, wsiadł w metro i przejechał - raz, dwa, cztery stacje, to...
  • ... Pokiwał mi ręką. Ukłoniłem się. Znalazłszy się na ulicy, skręciłem w lewo. Potem w dół aż do piazza Barberini, gdzie pośrodku wyrasta...
  • ... osady stoi restauracja "Murań", połączona ze sklepem. Obok rozwidlenie dróg - w lewo, do Wojtasowej biegnie dobrze utrzymana droga, którą dojechać można do...
  • ... krzywe przesuwają się w prawo,
    b) obie krzywe przesuwają się
    w lewo,
    c) krzywa popytu przesuwa się w prawo, a krzywa podaży...
  • ... stronie widzimy wapienny szczyt Kończystej Turni. Z południowego skraju polany w lewo prowadzi czerwony szlak na Ciemniak ponad Doliną Miętusią i czarny...
  • ... wysoko unosząc nogi. Ląduj na całe stopy i szybko przeskocz w lewo. Wykonaj 12-15 przeskoków na boki w wolnym tempie, a...
  • ... się nieco i wyprowadza nas na rozległą Polanę Pajakówkę. Wcześniej w lewo odchodzi żółto znakowany szlak do Zakopanego przez Choćkowskie. Wyszedłszy na...
  • ... i niezbyt równa. Na skrzyżowaniu w kształcie litery "T" skręcamy w lewo, potem od razu w prawo i znów w pierwszą w...
  • ... pogroził mi palcem i kazał zawrócić. Cofnąłem do Winkla, pojechałem w lewo, droga stanęła nagle dęba i wyglądało na to, że albo...
  • ... w prawo, w stronę szosy. Nie dochodząc do niej idziemy w lewo i dalej na zachód skrajem lasu, mając po prawej stronie...
  • ... pomnikiem Małkowskich skręcamy w lewo i doszedłszy do skrzyżowania - ponownie w lewo. Zatrzymujemy się przy grobie kolejnego proboszcza zakopiańskiego Jana Tobolaka - zapobiegliwego...
  • ... gdzie zamieszkują panny ze spółdzielni "Prymat". Szybciej Matka, co jest. W lewo, kurwa, w lewo. Dobrze, teraz prosto i później w prawo...
  • ... strony wznosi się murowany Hotel Górski na Kalatówkach (1200 m), w lewo - Suchy Żleb, opadający z Długiego Giewontu. Droga wchodzi w las...
  • ... działałem jak w transie. Mimo to zauważyłem, że Wiktor zbacza w lewo z obranego dotąd kierunku. Powtarzając jego ruchy zrozumiałem dlaczego. Przed...
  • ... Kościeliskiej, zaczyna się tu nieco wznosić. Niespełna kilometr od kościoła w lewo, w stronę Tatr odchodzi wąska asfaltowa droga, prowadząca do tzw...
  • ... tą ulicą do Kicina, gdzie za dużym sklepem spożywczym skręcamy w lewo. Tu zaczyna się właściwa trasa. Przez chwilę jedziemy brukiem, który...
  • ... pójdę w prawo; a jeżeli ty pójdziesz w prawo, ja - w lewo.
    Abram wielkodusznie pozostawił Lotowi wolny wybór ziemi, a on skorzystał...
  • ... z amfibolitów (opuszczony łom).
    - 172km SZAROCIN. Wieś przecina szlak czerwony:
    w lewo na Skalnik 2. 15godz., w prawo przez Zadzierną do Lubawki...
  • ... od ataku.
    Należało pochylić tułów w przód i zwrócić głowę
    w lewo pod ramiona napastnika. Kontynuując obrót mógłbym uwolnić się od jego...