w-lewo

w lewo biegnie trasa 6.

10km

MIEJSKA GÓRKA

Miasto (3100 mieszk.) nad...
  • ... wywraca kolejne partie drzew.
    Dochodzimy do Drogi pod Reglami, która
    w lewo prowadzi do skoczni. My zaś idziemy w prawo skos, w...
  • ... dochodzimy niebieskim szlakiem do schroniska na Kondratowej i tu skręcamy w lewo za znakami zielonymi, przecinając na ukos łąkę. Dnem doliny do...
  • ... i odwrotnie. [Home], Przemieszczają kursor po przekątnych matrycy,
    [End], odpowiednio
    w lewo do góry, w lewo w dół,
    [PgUp], w prawo i...
  • ... oddalił się w stronę drogi wiodącej na zamek. Nie skręcił w lewo, gdzie prowadziła droga ku głównej bramie, lecz zaraz przy zakręcie...
  • ... budy. Inni spiesznie zapinają płaszcze, kryją steny.
    To Zygmunt krzyknąwszy: "
    W lewo!" - gdy szary opel dopadł głównej ulicy prowadzącej ku Śródmieściu - zadecydował...
  • ... prostu miną się, bo i tak jedna nadal będzie szła w lewo, a druga w prawo. Czyli z punktu widzenia dynamiki te...
  • ... będziemy gryźć ziemię. Porozumieliśmy się z kolegą po polsku: "Ja w lewo, ty w prawo, spotykamy się na górce pod dębem". Biegliśmy...
  • ... Z górnej stacji wyciągu skręcamy w lewo, po chwili znów w lewo, wyjeżdżając pod krzesełkami na trasę. Przecinka wykonana w zalesionym stoku...
  • ... pana Arczbiszopa Usshera, który powołując się na pożartą z prawa w lewo celulozę, zwaną z lewa w prawo: GENESIS V, twierdzi, że...
  • ... przyjęcie.
    Tafle drzewa cicho sunęły pod filary. Retman pomachując czapką
    w lewo, za most, gdzie stał biały pałac, krzyczał z łódki do...
  • ... najpierw kapitan Benteen ze stu dwudziestu pięciu kawalerzystami miał odejść w lewo od śladów; otrzymał rozkaz uderzenia na obóz od tyłu. Major...
  • ... lepiej, kiedy przyjmiesz pozę baletnicy - palce lewej stopy skierowane lekko w lewo, zaś prawa stopa ustawiona prostopadle do lewej.

fitness

Wskocz w...
  • ... miotał jak opętaniec, waląc na odlew to w prawo, to w lewo, a ktokolwiek nawinął mu się pod rękę, padał trupem z...
  • ... sto razy przećwiczyła ten numer - nie przepuścisz? No to jeszcze w lewo, na środek szosy - ty też na środek, to ja na...
  • ... Czysta - na prawo! Wiśniówka - w lewo! Starka na prawo! Eksportowa - w lewo; Jiiii dalej! Jiiii ruszać sie! A z życiem! Żubrówka - w...
  • ... lisa w moją stronę. Tak też się dzieje. Lis odbija w lewo i sadzi na kulawy sztych, zbliżając się nieznacznie. Drugi strzał...
  • ... oznaczonym charakterystyczną tablicą , w pobliżu sklepu spożywczego zjeżdżamy z asfaltu w lewo. Droga lekko pnie się pod górę, po chwili zamienia się...
  • ... i wykręcać śruby, młot ma przełącznik obrotów w prawo i w lewo. Młot zaprojektowano tak, by podczas pracy wykorzystywane były przede wszystkim...
  • ... polankę Kęcinę. Zjeżdżamy na jej dolną krawędź i skręciwszy znów w lewo, przez mostki nad Siklawicznym Żlebem (uwaga - lawiny!) jedziemy dalej na...