w-lewo

• ... miasto i kopiec Kościuszki.
    JUGOWICE, część Krakowa. W odl. 2km
    w lewo (wsch.) Swoszowice, część Krakowa, niewielkie uzdrowisko: 2 silne i obfite...
  • ... wychodzimy na asfaltową drogę jezdną, wiodącą grzbietem Gubałówki i skręcamy w lewo, na zachód. Przed nami - dwukilometrowy, niemęczący spacer z pięknymi widokami...
  • ... prawo skos prowadzi estakada do Hotelu Kasprowy, a my skręcamy w lewo skos - na ulicę Kościeliską. Mijamy rynek i wjeżdżamy w obszar...
  • ... które najpierw biegną z góry na dół, a następnie skręcają w lewo. W ten sposób TAG przypomina Ci o tym, że właśnie...
  • ... karku i dusił.
    Przechyliłem tułów do przodu i zwróciłem głowę
    w lewo pod ramionami napastnika. Kontynuowałem obrót i zmusiłem go do zluźnienia...
  • ... i na najbliższym skrzyżowaniu skręcamy w prawo, a na następnym - w lewo. Po prawej ręce widzimy duży pomnik ofiar II wojny światowej...
  • ... stacji wyciągu ścieżki rozchodzą się - skręcamy wraz ze znakami czarnymi w lewo. Po kilkunastu minutach dochodzimy do Zielonego Stawu Gąsienicowego, drugiego co...
  • ... pytania po zmianie kursu na pół stopnia w prawo lub w lewo, pamiętając przy tym, co trzeba trzymać naprawdę, by statek przeszedł...
  • ... lewo, potem od razu w prawo i znów w pierwszą w lewo. Tu zaczyna się właściwy podjazd na Dziewiczą. jest to chyba...
  • ... zimą) można dojść do Stadionu Wielkiej Skoczni. My jednak pójdziemy w lewo, podnoszącą się nieco drogą, która niebawem doprowadza nas do zarośniętego...
  • ... W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak zjechać całkiem w lewo, pod wyciągiem w stronę lasu i potem albo do dolnej...
  • ... w tej sytuacji postanowili nie zjeżdżać na dół, lecz wytrawersować w lewo do Sanktuarium. Następną noc spędzili w zerwie Sanktuarium, zaledwie kilkadziesiąt...
  • ... wyskakuje lis! Wyskakuje wprost na Krzyśka, nachylonego nad otworem, odbija w lewo, potem w prawo i tu kładę go na śniegu szybkim...
  • ... Bludowskich (1719), na miejscu d. mennicy piastowskiej.
    Ul. Stary Targ (
    w lewo boczna ulica do Studni Trzech Braci) do stóp Góry Zamkowej...
  • ... 1 godz., znaki czarne;
    * do Ścieżki nad Reglami i dalej
    w lewo na Przełęcz Białego (Przełęcz "Na Patykach") i na Kalatówki, 1...
  • ... przez użycie następujących przycisków:
    znak "+" przycisk ,
    znak "" przycisk ,
    przesunięcie kursora
    w lewo przycisk ,
    przesunięcie kursora w prawo przycisk ,
    zwiększenie wartości kursora przycisk...
  • ... przypadku cieplejszego lata zwiększona ablacja powoduje przesunięcie linii wykresu b1 w lewo (por. rys. 4.9). Przetnie ona wtedy oś pionową w...
  • ... Za wiaduktem kolejowym skrzyżowanie z Trasą Mostową, którą od ronda w lewo przez most Gdański na Pragę Pn.
    W prawo ul. Okopową...
  • ... wyżej niż 3-4 metry.
    Uwaga dla leworęcznych: bumerang pochylajcie
    w lewo.

Wiatr
    Praworęczni rzucają 20o-90o (zależnie od modelu bumerangu) w...
  • ... Teraz zaczyna się najtrudniejszy pod względem nawigacji odcinek. Skręcamy najpierw w lewo potem od razu w prawo i jedziemy wzdłuż ogrodzenia szkółki...