zbaczanie

• ... oczyściła ścieżki patrolowe, ale nikt, komu życie jest miłe, nie zbacza ni w lewo, ni w prawo od przetartych szlaków.

O...
  • ... w skokach. Zakopane nie jest tanie, dlatego wielu z nich zbacza do pobliskiego hipermarketu Carrefour. Kupują jedzenie i alkohol. W sklepie...
  • ... Na razie - uważał - ludzka wynalazczość pędzi bezwiednie i bez planu, zbacza z drogi i traci czas goniąc za tym, co przydać...
  • ... zahipnotyzowany, działałem jak w transie. Mimo to zauważyłem, że Wiktor zbacza w lewo z obranego dotąd kierunku. Powtarzając jego ruchy zrozumiałem...
  • ... dobrze i silnie.
    Nawet najbardziej pasjonująca rozmowa zawsze w końcu
    zbacza na temat jej głębokich i traumatycznych przeżyć. To, co naprawdę...
  • ... mi również profesor Władysław Zawadzki - minister finansów. Postanowiłem jednak nie zbaczać z obranej linii pracy naukowej i zostałem starszym asystentem w...
  • ... przykazań dla turysty" punktuje: nie fotografować policjantów i żołnierzy, nie zbaczać z wyznaczonych dróg, wyrzucić fotografie Dalaj Lamy, nie wspominać jego...
  • ... wysiłku. Umocował sobie na przegubie prawej ręki kompas, by nie zbaczać z obranego kierunku. Kilka razy musiał jednak obchodzić rozpadliny o...
  • ... stromych skalnych urwisk, gdzie należy zachować wyjątkową ostrożność i nie zbaczać z oznakowanego szlaku, bo można znaleźć się w sytuacji bez...
  • ... zaadoptowanie definicji Jeanroy przez późniejszych badaczy nie przeszkadzało im samym zbaczać coraz silniej w kierunku redukowania gatunkowej istoty alby do samej...
  • ... do babci, do lasu.
    Idź prosto, jak ta ścieżka,
    Nie
    zbaczaj tylko z drogi,
    Bo tam w borze wilk mieszka,
    Wilk...
  • ... Anglik. Łamaną polszczyzną negocjuje kontrakty, ale rozmowy te coraz częściej zbaczają na prywatne tory. Ten Anglik to Kevin Aiston. Pewnego dnia...
  • ... zadał......
    a na zadane ...........cisza
    heh... to kwestia segregacji
    statki
    zbaczają z kursu, a człowiek nie może?
    nie zawsze chce
    człowiek...
  • ... S. Według jego relacji, prawdopodobnie zeszli do Dunajca Pienińskim Potokiem, zbaczając ze szlaku w lewo. Zachodziła obawa, że mężczyzna utopił się...
  • ... poczynając członkowie grupy mieli wgryzać się pionowo w górę, nie zbaczając ani w lewo, ani w prawo i z każdym kęsem...
  • ... w torbie do noszenia w ręku.
    Będzie nas prowadził nie
    zbaczając ze szlaku /wiodąc na skróty/, a wyciągnąwszy rano z bazy...
  • ... i zostawił ją w śniegu lub koń pędził "swoją drogą", zbaczając z wyznaczonego toru. Wśród tych, którzy dotarli do mety cali...
  • ... kierunkiem ruchu powietrza między zwrotnikami, tzn. ze wschodu na zachód, zbaczając w kierunku wyższych szerokości. Prędkość przemieszczania się cyklonów tropikalnych jest...
  • ... teraz na południe, oni dawali mu się nieść, lekko tylko zbaczając na zachód.
    Płynęli prędko, gonieni przez grzywiaste fale. Koło Itakidy...
  • ... to wciąż wyżej, tracąc zapewne w zapadających ciemnościach orientację i zbaczając z trasy wiodącej do otworu jaskini. Wreszcie około godz. 21...