Typ tekstu: Książka
Autor: Dąbek Stanisław
Tytuł: Twórczość mszalna kompozytorów polskich XX wieku
Rok: 1996
uwagę, że groza strachu jest tu interpretowana
"misteryjnie", za pomocą ekspresji interwałowej i harmonicznej), Recordare (Tranquillo
cantabile, mp, imitacja soli: S-A-T-B, s. 27/28), Juste judex (Inquieto, mp
­ p, A solo ­ soli, S solo ­ soli, s. 33/34), Ingemisco (Adagio, pp, chór: A-B-S-T
­ korespondencja ścieśniona, s. 35-37), Qui Mariam (Andante mesto, mp, soli:
A-T-S-B ­ korespondencja ścieśniona, s. 37-38), Preces meae (Meno mosso, p,
soli: B-T-A-S ­ korepondencja ścieśniona, s. 39), Offertorium (Hostias. Andantino,
mp, B solo, następnie korespondencja ścieśniona soli: A-T-S-B, s. 69), Benedictus
(Andante
uwagę, że groza strachu jest tu interpretowana <br>"misteryjnie", za pomocą ekspresji interwałowej i harmonicznej), Recordare (Tranquillo <br>cantabile, mp, imitacja soli: S-A-T-B, s. 27/28), Juste judex (Inquieto, mp <br>­ p, A solo ­ soli, S solo ­ soli, s. 33/34), Ingemisco (Adagio, pp, chór: A-B-S-T <br>­ korespondencja ścieśniona, s. 35-37), Qui Mariam (Andante mesto, mp, soli: <br>A-T-S-B ­ korespondencja ścieśniona, s. 37-38), Preces meae (Meno mosso, p, <br>soli: B-T-A-S ­ korepondencja ścieśniona, s. 39), Offertorium (Hostias. Andantino, <br>mp, B solo, następnie korespondencja ścieśniona soli: A-T-S-B, s. 69), Benedictus <br>(Andante
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego