Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
kasy Polmosu. Dyrektorzy Polmosów twierdzą, że Agros pokrywał tylko 50-70 proc. kosztów promocji. Rekompensował to sobie zresztą, stosując wysokie marże, wielokrotnie wyższe od tych, jakie mogli ustalać producenci alkoholi na krajowym rynku. Prawdą jest również i to, że Agros nie odniósł właściwie żadnych sukcesów na obcych rynkach. Całe szczęście, że firmie tej nie udało się doprowadzić do stuprocentowego zmonopolizowania eksportu. Spór pomiędzy obiema stronami trafił na wokandy kilku sądów. Agros - jak twierdzą jego reprezentanci - jest skłonny do ugody i chętnie pozbyłby się praw do większości znaków w zamian za dwie marki: "Wyborową" i "Żubrówkę". Tego z kolei nie chcą zaakceptować
kasy Polmosu. Dyrektorzy Polmosów twierdzą, że Agros pokrywał tylko 50-70 proc. kosztów promocji. Rekompensował to sobie zresztą, stosując wysokie marże, wielokrotnie wyższe od tych, jakie mogli ustalać producenci alkoholi na krajowym rynku. Prawdą jest również i to, że Agros nie odniósł właściwie żadnych sukcesów na obcych rynkach. Całe szczęście, że firmie tej nie udało się doprowadzić do stuprocentowego zmonopolizowania eksportu. Spór pomiędzy obiema stronami trafił na wokandy kilku sądów. Agros - jak twierdzą jego reprezentanci - jest skłonny do ugody i chętnie pozbyłby się praw do większości znaków w zamian za dwie marki: "Wyborową" i "Żubrówkę". Tego z kolei nie chcą zaakceptować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego