Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
w czasie jazdy znajdował się tylko kierowca, dość skutecznie wyeliminowano możliwości fałszowania wyników, np. przez dolewanie paliwa, instalując czujniki rejestrujące na papierowej taśmie niedozwoloną jazdę na biegu jałowym, jazdę ze zgaszonym silnikiem, a także wszelkie zatrzymania po drodze.
Rejestratory te były oczywiście plombowane i skrupulatnie sprawdzane po powrocie z trasy.
A oto wyniki: najlepszy Fiat 126 osiągnął zużycie 4,525 dm3/100 km, najgorszy 5,118. Dla Fiata 128 z silnikiem 1100 odpowiednie wartości wynosiły: 5,470 i 6,859, zaś dla Fiata 132 - 7,353 i 8,141 dm3/100 km.
Ale nie koniec na tym. Ze szczupłych danych jakie otrzymaliśmy
w czasie jazdy znajdował się tylko kierowca, dość skutecznie wyeliminowano możliwości fałszowania wyników, np. przez dolewanie paliwa, instalując czujniki rejestrujące na papierowej taśmie niedozwoloną jazdę na biegu jałowym, jazdę ze zgaszonym silnikiem, a także wszelkie zatrzymania po drodze. <br>Rejestratory te były oczywiście plombowane i skrupulatnie sprawdzane po powrocie z trasy. <br>A oto wyniki: najlepszy Fiat 126 osiągnął zużycie 4,525 dm&lt;hi rend="upper"&gt;3&lt;/&gt;/100 km, najgorszy 5,118. Dla Fiata 128 z silnikiem 1100 odpowiednie wartości wynosiły: 5,470 i 6,859, zaś dla Fiata 132 - 7,353 i 8,141 dm&lt;hi rend="upper"&gt;3&lt;/&gt;/100 km. <br>Ale nie koniec na tym. Ze szczupłych danych jakie otrzymaliśmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego