Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zmiana struktury demograficznej ludności krajów Unii Europejskiej, na co także już zwracano uwagę. Wzrost udziału ludzi starszych już obecnie jest brany pod uwagę przez niektóre przedsiębiorstwa, działające na tym rynku. Zaczynają one w coraz większym stopniu wytwarzać produkty dostosowane do tego rozwijającego się segmentu nabywców. Przykładowo, niemiecka firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Nivea Vital dla dojrzałej skóry. Podobnie postępują także inne firmy, np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego
zmiana struktury demograficznej ludności krajów Unii Europejskiej, na co także już zwracano uwagę. Wzrost udziału ludzi starszych już obecnie jest brany pod uwagę przez niektóre przedsiębiorstwa, działające na tym rynku. Zaczynają one w coraz większym stopniu wytwarzać produkty dostosowane do tego rozwijającego się segmentu nabywców. Przykładowo, niemiecka firma kosmetyczna Beiersdorf AG wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Nivea Vital dla dojrzałej skóry. Podobnie postępują także inne firmy, np. L'Oreal i Procter & Gamble. W Niemczech, w Heidelbergu powstał pierwszy dom towarowy dla osób w starszym wieku. Dostosowując się do wymogów osób starszych nie zawsze trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego