Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 37 (2934)
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów?
W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "strategii programowania nadawcy publicznego", wygłoszonych na seminarium w Sarnówku, które zorganizowało Biuro Polityki i Koordynacji Programowej oraz Akademia Telewizyjna. Trudna to była lektura, jak program TVP, wymagająca masochistycznych skłonności. Już na wstępie Tomasz Posadzki - członek Zarządu TVP SA - zaprezentował postawę szamana indiańskiego, który na suchym polu zaklina deszcz i z sentymentem wspomina czasy, kiedy lało bez czarów:
"Widz oczekuje od telewizji publicznej nie tylko większej różnorodności programów, ale
Czy prezesi TVP mają tajną broń, która odmieni los wojny medialnej? W jaki sposób zatrzymają przed telewizorami widzów? <br>W czerwcowym numerze pisma pod tytułem "&lt;name type="tit"&gt;Telewizja publiczna w otoczeniu komercyjnym&lt;/&gt;" opublikowano fragmenty wypowiedzi poświęconych "&lt;q&gt;strategii programowania nadawcy publicznego&lt;/&gt;", wygłoszonych na seminarium w Sarnówku, które zorganizowało Biuro Polityki i Koordynacji Programowej oraz Akademia Telewizyjna. Trudna to była lektura, jak program TVP, wymagająca masochistycznych skłonności. Już na wstępie Tomasz Posadzki - członek Zarządu TVP SA - zaprezentował postawę szamana indiańskiego, który na suchym polu zaklina deszcz i z sentymentem wspomina czasy, kiedy lało bez czarów:<br>"&lt;q&gt;Widz oczekuje od telewizji publicznej nie tylko większej różnorodności programów, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego