Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
budowli.
MARCIN HADAJ


W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej z Alej Jerozolimskich. Przypomnijmy, że tam z podobnej konstrukcji spadł niedawno na tory kolejowe kilkusetkilogramowy blok betonu. Cud, że nikomu nic się nie stało. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował, że od piątku estakadą przy ul. Żelaznej i pl. Starynkiewicza będą mogły jeździć tylko samochody nie ważące więcej niż 15 ton (mimo że eksperci IBDiM
budowli.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;MARCIN HADAJ&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>W tej chwili - jak ustaliliśmy - nie ma ryzyka całkowitego zawalenia się wiaduktu przy Żelaznej. Mimo że wybudowany pod koniec lat 60. i dotąd porządnie nie remontowany, jeszcze kilka miesięcy powinien wytrzymać. Nie oznacza to jednak, że na pewno nie czeka nas tu niespodzianka podobna do tej z Alej Jerozolimskich. Przypomnijmy, że tam z podobnej konstrukcji spadł niedawno na tory kolejowe kilkusetkilogramowy blok betonu. Cud, że nikomu nic się nie stało. Zarząd Dróg Miejskich zdecydował, że od piątku estakadą przy ul. Żelaznej i pl. Starynkiewicza będą mogły jeździć tylko samochody nie ważące więcej niż 15 ton (mimo że eksperci IBDiM
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego