Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
pogodzić przyziemne sprawy ze wspaniałymi przygodami.
Dobra zabawa zaczyna po pewnym czasie przeradzać się w inny, lepszy sposób na spędzanie życia. Wielu z graczy bardzo często zauważa, że rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów w wyimaginowanym świecie to pestka w porównaniu ze zwykłymi sprawami dnia codziennego.
Dlatego wolą żyć we własnych fantazjach. Alternatywny świat staje się dla nich sposobem na rozładowanie stresów, wykazanie się i dowartościowanie. Jest dla nich drugim, lepszym życiem. Właśnie tam mogą realizować swe największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.
Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.
Głównym założeniem
pogodzić przyziemne sprawy ze wspaniałymi przygodami.<br>Dobra zabawa zaczyna po pewnym czasie przeradzać się w inny, lepszy sposób na spędzanie życia. Wielu z graczy bardzo często zauważa, że rozwiązywanie nawet najtrudniejszych problemów w wyimaginowanym świecie to pestka w porównaniu ze zwykłymi sprawami dnia codziennego.<br>Dlatego wolą żyć we własnych fantazjach. Alternatywny świat staje się dla nich sposobem na rozładowanie stresów, wykazanie się i dowartościowanie. Jest dla nich drugim, lepszym życiem. Właśnie tam mogą realizować swe największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.<br>Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.<br>Głównym założeniem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego