Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
inna duża spółka - Prokom Software SA.
Z badań przeprowadzanych przez sponsorów wynika, że firmy wspomagające kulturę klienci darzą większym zaufaniem. Po wejściu na ekrany "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana znajomość marki i logo Kredyt Banku SA, który udzielił pożyczki na produkcję i finansował promocję filmu, wzrosła aż o 18 proc. - Bankierzy są bardzo hojni. Mogą się jednak zniechęcić, jeśli sponsorowane przez nich wydarzenie nie zostanie odpowiednio nagłośnione. Na przykład publiczna telewizja wprawdzie informuje o wydarzeniu, ale nie podaje, dzięki komu mogło się odbyć. Taki sposób myślenia szkodzi kulturze - mówi Bożena Cieślikowa, prezes zarządu Bankowej Fundacji Kultury. W radzie stowarzyszenia zasiadają między
inna duża spółka - Prokom Software SA.<br>Z badań przeprowadzanych przez sponsorów wynika, że firmy wspomagające kulturę klienci darzą większym zaufaniem. Po wejściu na ekrany "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana znajomość marki i logo Kredyt Banku SA, który udzielił pożyczki na produkcję i finansował promocję filmu, wzrosła aż o 18 proc. - Bankierzy są bardzo hojni. Mogą się jednak zniechęcić, jeśli sponsorowane przez nich wydarzenie nie zostanie odpowiednio nagłośnione. Na przykład publiczna telewizja wprawdzie informuje o wydarzeniu, ale nie podaje, dzięki komu mogło się odbyć. Taki sposób myślenia szkodzi kulturze - mówi Bożena Cieślikowa, prezes zarządu Bankowej Fundacji Kultury. W radzie stowarzyszenia zasiadają między
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego