Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
na ziemi, w powietrzu i na morzu.

Jesienią 1988 r. dr Nino Levi, dyrektor firmy Elta, stanowiącej część koncernu Izraelski Przemysł Lotniczy, pojawił się w centrali Boeinga w Seattle i próbował zainteresować Amerykanów sprzętem radarowym, znacznie lepszym, jak twierdził, od tego, który obsługuje latające bazy wczesnego ostrzegania typu AWACS. Dyrekcja Boeinga, a potem także dowództwo amerykańskich sił lotniczych odrzuciły izraelską ofertę. Podczas posiedzenia w Pentagonie powiedziano dyrektorowi Levi: "Zawodnicy wagi piórkowej nie powinni mierzyć swoich sił na ringu wagi ciężkiej". Nie od rzeczy będzie wspomnieć, że Boeing i firma Westinghouse, posiadaczka patentu na sprzęt AWACS (Airborne Warning and Control System), były
na ziemi, w powietrzu i na morzu.<br><br>Jesienią 1988 r. dr Nino Levi, dyrektor firmy Elta, stanowiącej część koncernu Izraelski Przemysł Lotniczy, pojawił się w centrali Boeinga w Seattle i próbował zainteresować Amerykanów sprzętem radarowym, znacznie lepszym, jak twierdził, od tego, który obsługuje latające bazy wczesnego ostrzegania typu AWACS. Dyrekcja Boeinga, a potem także dowództwo amerykańskich sił lotniczych odrzuciły izraelską ofertę. Podczas posiedzenia w Pentagonie powiedziano dyrektorowi Levi: "Zawodnicy wagi piórkowej nie powinni mierzyć swoich sił na ringu wagi ciężkiej". Nie od rzeczy będzie wspomnieć, że Boeing i firma Westinghouse, posiadaczka patentu na sprzęt AWACS (Airborne Warning and Control System), były
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego