Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
czasu na rozczulanie się nad sobą - mówią dzisiaj. - Trzeba było walczyć o miejsce na rynku.
Pierwsze zlecenia dostawały od ludzi, którzy znali je jeszcze z agencji. Próbowały też zdobyć nowych klientów. Dziś mają za sobą półtoraroczną działalność i poczucie, że odniosły sukces. Nakręciły m.in. reklamę Aspiryny C Bayera, margaryny Bolero, Wrigleya i czasopism - Cosmopolitan, She, Bravo, CKM, Popcorn. Spot reklamowy, który zrobiły dla holenderskiej firmy ubezpieczeniowej, znalazł się wśród najbardziej kreatywnych reklam świata prezentowanych na 50 edycji Shots.
Dziś trudno uwierzyć, że przy realizacji tej reklamy były o mały włos od klapy. Nie mogły znaleźć aktorów, którzy rozebraliby się na
czasu na rozczulanie się nad sobą - mówią dzisiaj. - Trzeba było walczyć o miejsce na rynku.<br>Pierwsze zlecenia dostawały od ludzi, którzy znali je jeszcze z agencji. Próbowały też zdobyć nowych klientów. Dziś mają za sobą półtoraroczną działalność i poczucie, że odniosły sukces. Nakręciły m.in. reklamę Aspiryny C Bayera, margaryny Bolero, Wrigleya i czasopism - Cosmopolitan, She, Bravo, CKM, Popcorn. Spot reklamowy, który zrobiły dla holenderskiej firmy ubezpieczeniowej, znalazł się wśród najbardziej kreatywnych reklam świata prezentowanych na 50 edycji Shots. <br>Dziś trudno uwierzyć, że przy realizacji tej reklamy były o mały włos od klapy. Nie mogły znaleźć aktorów, którzy rozebraliby się na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego