Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przekonanie (najlepiej, gdy realizacja została w jakiś sposób nagrodzona) nad łóżkiem lub przy lustrze w łazience. Mniej więcej po miesiącu okaże się, że mamy ochotę zmienić w niej już niemal połowę. Po kolejnym miesiącu okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni.
Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności
przekonanie (najlepiej, gdy realizacja została w jakiś sposób nagrodzona) nad łóżkiem lub przy lustrze w łazience. Mniej więcej po miesiącu okaże się, że mamy ochotę zmienić w niej już niemal połowę. Po kolejnym miesiącu okaże się, że tak naprawdę nie było się w czym zakochiwać. Nigdy nie osiąga się pełni. <br>Brak korekt i autokorekt powoduje, że rezultaty wcześniej wykonanej pracy nie wpływają w efektywny sposób na etapy następne. Pracując nad rozwiązaniami problemu nie możemy jednocześnie oceniać ich jakości i ich konsekwencji. Systematyczne korekty zmieniają punkt widzenia i pozwalają nabrać dystansu do poszczególnych wersji. Pozwalają także odraczać lub przyspieszać decyzje - w zależności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego