Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 38
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
krytycznej daty jest zresztą w gruncie rzeczy dość nieprzewidywalny - zależy od konkretnego sprzętu i oprogramowania.
Najbardziej narażone na komplikacje są instytucje w najwyższym stopniu skomputeryzowane. Głównie banki opierające swoje funkcjonowanie na technologii teleinformatycznej, stanęły w obliczu problemu roku 2000. Według zapewnień dyrektora oddziału Banku BPH S.A. w Zakopanem Władysława Bryla - kierownictwo jego placówki w pełni uświadomiło sobie istotę i wagę problemu roku 2000 oraz potencjalnie związane z tym negatywne skutki. Bank BPH S.A. rozpoczął wstępne przygotowania już w 1997 roku. Dokonano wtedy oceny i analizy skali problemu. W maju 1998 roku został przygotowany przez Zarząd Banku plan przystosowania całego
krytycznej daty jest zresztą w gruncie rzeczy dość nieprzewidywalny - zależy od konkretnego sprzętu i oprogramowania.<br>Najbardziej narażone na komplikacje są instytucje w najwyższym stopniu skomputeryzowane. Głównie banki opierające swoje funkcjonowanie na technologii teleinformatycznej, stanęły w obliczu problemu roku 2000. Według zapewnień dyrektora oddziału Banku BPH S.A. w Zakopanem Władysława Bryla - kierownictwo jego placówki w pełni uświadomiło sobie istotę i wagę problemu roku 2000 oraz potencjalnie związane z tym negatywne skutki. Bank BPH S.A. rozpoczął wstępne przygotowania już w 1997 roku. Dokonano wtedy oceny i analizy skali problemu. W maju 1998 roku został przygotowany przez Zarząd Banku plan przystosowania całego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego