Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 06.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
prywatni przewoźnicy wjechali na ważne trasy wewnątrz miasta.
Poprawił się też tabor. Zdezelowane, dymiące wraki, to już rzadkie kurioza. Warunki przetargowe i coraz większa konkurencja wymuszają kupno nowych pojazdów.

Grodzisk górą

W tej chwili prywatne firmy obsługują już kilkanaście linii, na których łącznie jeździ 116 autobusów. Najwięcej należy do Rapid Bus (brytyjskiej firmy Connex) i PPKS Grodzisk Mazowiecki.
ZTM wyznacza linie, na których mają jeździć. Przetargi ogłaszane są na obsługę tras w określonym obszarze Warszawy, a nie konkretnych linii (ma to ułatwić ZTM ustalanie obsługi poszczególnych linii). Zakład ustala też rozkłady jazdy i kontroluje jego przestrzeganie.
Prywatnym przewoźnikom ZTM płaci od
prywatni przewoźnicy wjechali na ważne trasy wewnątrz miasta.<br>Poprawił się też tabor. Zdezelowane, dymiące wraki, to już rzadkie kurioza. Warunki przetargowe i coraz większa konkurencja wymuszają kupno nowych pojazdów.<br><br>Grodzisk górą<br><br>W tej chwili prywatne firmy obsługują już kilkanaście linii, na których łącznie jeździ 116 autobusów. Najwięcej należy do Rapid Bus (brytyjskiej firmy Connex) i PPKS Grodzisk Mazowiecki.<br>ZTM wyznacza linie, na których mają jeździć. Przetargi ogłaszane są na obsługę tras w określonym obszarze Warszawy, a nie konkretnych linii (ma to ułatwić ZTM ustalanie obsługi poszczególnych linii). Zakład ustala też rozkłady jazdy i kontroluje jego przestrzeganie.<br>Prywatnym przewoźnikom ZTM płaci od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego