Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Pana(i) domu regularnie?
9 Nie czytam gazet
1 Gazeta Wyborcza
2 Kurier Polski
3 Puls Biznesu
4 Przegląd Sportowy
5 Rzeczpospolita
6 Super Express
7 Trybuna
8 Życie
98 Inne

11. Które z wymienionych czasopism czyta się w Pana(i) domu regularnie?
99 Nie czytam czasopism
01 Bravo
02 Businessman Magazine
03 Chwila dla Ciebie
04 CKM
05 Claudia
06 Cosmopolitan
07 Cztery Kąty
08 Elle
09 Focus
10 Gazeta Wyborcza Telewizyjna
11 Gazeta Wyborcza Magazyn
12 Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy
13 Magazyn Rzeczpospolitej
14 Media i Marketing
15 Motor
16 Murator
17 Naj
18 Na Żywo
19 NIE
20
Pana(i) domu regularnie?<br>9 Nie czytam gazet<br>1 Gazeta Wyborcza<br>2 Kurier Polski<br>3 Puls Biznesu<br>4 Przegląd Sportowy <br>5 Rzeczpospolita<br>6 Super Express<br>7 Trybuna <br>8 Życie <br>98 Inne <br><br>11. Które z wymienionych czasopism czyta się w Pana(i) domu regularnie?<br>99 Nie czytam czasopism<br>01 Bravo<br>02 Businessman Magazine<br>03 Chwila dla Ciebie<br>04 CKM<br>05 Claudia<br>06 Cosmopolitan<br>07 Cztery Kąty<br>08 Elle<br>09 Focus<br>10 Gazeta Wyborcza Telewizyjna <br>11 Gazeta Wyborcza Magazyn<br>12 Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy <br>13 Magazyn Rzeczpospolitej<br>14 Media i Marketing<br>15 Motor<br>16 Murator<br>17 Naj<br>18 Na Żywo<br>19 NIE<br>20
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego