Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
KM i ze znanym dieslem o mocy 58 KM. Zmiany dotyczyły głównie wyglądu zewnętrznego, podwyższenia poziomu bezpieczeństwa biernego i wyciszenia wnętrza. Wrażenia z pierwszych jazd - za miesiąc w MOTOMAGAZYNIE.
Następne premiery Peugeota: 306 kombi (wkrótce), 406 kombi (wrzesień) i piękne 406 Coupe (nowe silniki V-6, wiosna '97).

STUTZ

Harry C. Stutz mógł zostać farmerem, ale podobnie jak Henry Ford i Walter Chrysler wybrał życie mechanika. W 1898 roku 20-letni Stutz skonstruował swój pierwszy samojezdny wehikuł. Zachęcony sukcesem, otworzył w Dayton (Ohio) niewielki warsztat, ale już w 1902 roku przeniósł się do Indianapolis, gdzie pozostał do końca życia.
Podczas inauguracyjnego
KM i ze znanym dieslem o mocy 58 KM. Zmiany dotyczyły głównie wyglądu zewnętrznego, podwyższenia poziomu bezpieczeństwa biernego i wyciszenia wnętrza. Wrażenia z pierwszych jazd - za miesiąc w MOTOMAGAZYNIE. <br>Następne premiery Peugeota: 306 kombi (wkrótce), 406 kombi (wrzesień) i piękne 406 Coupe (nowe silniki V-6, wiosna '97).&lt;/div&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;STUTZ&lt;/tit&gt;<br><br>Harry C. Stutz mógł zostać farmerem, ale podobnie jak Henry Ford i Walter Chrysler wybrał życie mechanika. W 1898 roku 20-letni Stutz skonstruował swój pierwszy samojezdny wehikuł. Zachęcony sukcesem, otworzył w Dayton (Ohio) niewielki warsztat, ale już w 1902 roku przeniósł się do Indianapolis, gdzie pozostał do końca życia.<br>Podczas inauguracyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego