Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
jednostkę 16-cylindrową w 1931 roku, jednak nie była ona żadną konkurencją dla Cadillaców.
W najcięższych kryzysowych latach (1930-31) sprzedano ponad 3 tysiące egzemplarzy modelu "452ó. W 1932 roku sprzedaż gwałtownie spadła - w ciągu trzech lat tylko 500 aut znalazło nabywców (do 1937 roku sprzedano 3878 egzemplarzy 16-cylindrowych Cadillaców). W tym samym czasie wytwarzano także model z silnikiem V-12 (z części V-16), który ze względu na niższą cenę cieszył się trzy razy większym powodzeniem.
Wielki Kryzys spowodował upadek wielu konkurencyjnych firm - w 1937 roku sprzedano zaledwie 10 tysięcy samochodów najwyższej klasy. Packard zachował miano wykwintnej marki i
jednostkę 16-cylindrową w 1931 roku, jednak nie była ona żadną konkurencją dla Cadillaców.<br>W najcięższych kryzysowych latach (1930-31) sprzedano ponad 3 tysiące egzemplarzy modelu "452ó. W 1932 roku sprzedaż gwałtownie spadła - w ciągu trzech lat tylko 500 aut znalazło nabywców (do 1937 roku sprzedano 3878 egzemplarzy 16-cylindrowych Cadillaców). W tym samym czasie wytwarzano także model z silnikiem V-12 (z części V-16), który ze względu na niższą cenę cieszył się trzy razy większym powodzeniem.<br>Wielki Kryzys spowodował upadek wielu konkurencyjnych firm - w 1937 roku sprzedano zaledwie 10 tysięcy samochodów najwyższej klasy. Packard zachował miano wykwintnej marki i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego