Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 12.17 (51)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Travel świadczącej "usługi w zakresie promocji oraz reklamy, wynajmu jachtów". Głównie polega to na oferowaniu konsumentom "smaku czystej przygody" na "łódce Bols". Podobny chwyt zastosowały koncerny tytoniowe obawiające się wprowadzenia całkowitego zakazu reklamy swoich wyrobów (także w prasie). Swoim logo mogą oznaczać inne towary, na przykład Marlboro - buty i pantofle, Camel - odzież, a Rothmans - artykuły sportowe i zabawki. Do uchwalenia całkowitego zakazu reklamy papierosów jednak nie doszło. Przeważyły racjonalne argumenty - wszelkie ograniczenia sprzyjają powstaniu efektu owocu zakazanego. Gdy w latach 1982-1992 w Portugalii oraz Norwegii zabroniono promocji wyrobów tytoniowych, wzrosła liczba palących - odpowiednio o 21,5 proc. oraz 11 proc
Travel świadczącej "usługi w zakresie promocji oraz reklamy, wynajmu jachtów". Głównie polega to na oferowaniu konsumentom "smaku czystej przygody" na "łódce Bols". Podobny chwyt zastosowały koncerny tytoniowe obawiające się wprowadzenia całkowitego zakazu reklamy swoich wyrobów (także w prasie). Swoim logo mogą oznaczać inne towary, na przykład Marlboro - buty i pantofle, Camel - odzież, a Rothmans - artykuły sportowe i zabawki. Do uchwalenia całkowitego zakazu reklamy papierosów jednak nie doszło. Przeważyły racjonalne argumenty - wszelkie ograniczenia sprzyjają powstaniu efektu owocu zakazanego. Gdy w latach 1982-1992 w Portugalii oraz Norwegii zabroniono promocji wyrobów tytoniowych, wzrosła liczba palących - odpowiednio o 21,5 proc. oraz 11 proc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego