Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8 (sierpień)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Lubi pracować, bo wtedy nie myśli o seksie. A myśli dużo. Bywało, że spotykał się jednocześnie z trzema, czterema kobietami.
Nie licząc dwóch mało znaczących ról w "Me, Nathalie" (1969) i "Panic in Needle Park" (1971), zadebiutował w filmie, który dla niejednego aktora byłby zwieńczeniem kariery. Ten film to "Ojciec Chrzestny" (1972). Reżyser Francis Ford Coppola zaryzykował. Mimo propozycji od Jacka Nicholsona, Warrena Beatty, Roberta Redforda, postawił na aktora, o którym w zasadzie nikt wcześniej nie słyszał. I nie zawiódł się. Oparta na książce Mario Puzo mafijna saga okazała się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym, i prawie natychmiast stała się
Lubi pracować, bo wtedy nie myśli o seksie. A myśli dużo. Bywało, że spotykał się jednocześnie z trzema, czterema kobietami.&lt;/&gt;<br>Nie licząc dwóch mało znaczących ról w "Me, Nathalie" (1969) i "Panic in Needle Park" (1971), zadebiutował w filmie, który dla niejednego aktora byłby zwieńczeniem kariery. Ten film to "Ojciec Chrzestny" (1972). Reżyser Francis Ford Coppola zaryzykował. Mimo propozycji od Jacka Nicholsona, Warrena Beatty, Roberta Redforda, postawił na aktora, o którym w zasadzie nikt wcześniej nie słyszał. I nie zawiódł się. Oparta na książce Mario Puzo mafijna saga okazała się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym, i prawie natychmiast stała się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego