Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
auto przed opuszczeniem drogi. Jeśli chcemy, aby nasz pasażer przypomniał sobie, co jadł na kolację, wystarczy posadzić go na tylnej kanapie i przejechać szybko przez miasto. Z przodu jest znacznie lepiej. Seryjne siedzenia są wygodne i dobrze "trzymają" na zakrętach. ALDA zastosowała proste rozwiązanie - obniżono fotel kierowcy. Moim zdaniem każde Cinquecento Sporting powinno mieć siedzisko kierowcy na tej wysokości.

Fiat Cinquecento po tuningu w ALDA Motorsport dostarcza wiele radości i satysfakcji z jazdy. O drażnieniu policjantów i zdziwionych minach młodych właścicieli samochodów spod znaku GTI już nie wspomnę.

SZCZEPAN MROCZEK
auto przed opuszczeniem drogi. Jeśli chcemy, aby nasz pasażer przypomniał sobie, co jadł na kolację, wystarczy posadzić go na tylnej kanapie i przejechać szybko przez miasto. Z przodu jest znacznie lepiej. Seryjne siedzenia są wygodne i dobrze "trzymają" na zakrętach. ALDA zastosowała proste rozwiązanie - obniżono fotel kierowcy. Moim zdaniem każde Cinquecento Sporting powinno mieć siedzisko kierowcy na tej wysokości.<br><br>Fiat Cinquecento po tuningu w ALDA Motorsport dostarcza wiele radości i satysfakcji z jazdy. O drażnieniu policjantów i zdziwionych minach młodych właścicieli samochodów spod znaku GTI już nie wspomnę.<br><br>&lt;au&gt;SZCZEPAN MROCZEK
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego