Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka ruch w zasadzie zamarł. Auta rzadko rozpędzały się do 10 km na godzinę. Większość czasu stały. Zakorkowała się Górczewska, jedna z większych przecznic al. Prymasa Tysiąclecia. Z jednej strony zator sięgał ul. Ciołka, z drugiej - ul. Płockiej. Praktycznie nieprzejezdne były też Wolska (korek od Elekcyjnej do Płockiej) i Kasprzaka - od Cmentarza Wolskiego do Płockiej. Prawdziwa gehenna czekała jednak kierowców próbujących przebić się al. Prymasa Tysiąclecia od strony ronda Zesłańców Syberyjskich w kierunku Woli i Bemowa. Kompletnie nieprzejezdne było nie tylko samo rondo, ale
Czorsztyńskiej (100 m od Obozowej), czyli ok. 2.5 km przed placem budowy. Na estakadach w rejonie Kasprzaka ruch w zasadzie zamarł. Auta rzadko rozpędzały się do 10 km na godzinę. Większość czasu stały. Zakorkowała się Górczewska, jedna z większych przecznic al. Prymasa Tysiąclecia. Z jednej strony zator sięgał ul. Ciołka, z drugiej - ul. Płockiej. Praktycznie nieprzejezdne były też Wolska (korek od Elekcyjnej do Płockiej) i Kasprzaka - od Cmentarza Wolskiego do Płockiej. Prawdziwa gehenna czekała jednak kierowców próbujących przebić się al. Prymasa Tysiąclecia od strony ronda Zesłańców Syberyjskich w kierunku Woli i Bemowa. Kompletnie nieprzejezdne było nie tylko samo rondo, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego