Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).

Również fiskus dość nieufnie odnosi się do konkursów i loterii promocyjnych. W pewnym momencie zaczął nawet organizujące je firmy traktować jak profesjonalnych organizatorów gier hazardowych. Towary biorące udział w promocji uznane zostały za loteryjne losy, a urzędy skarbowe usiłowały egzekwować podatek od gier
na sprzęt sportowy, możemy stać się właścicielem Nissana Terrano II. "Kup i wygraj", zachęcają plakaty. To wyjątkowo popularna, a jednocześnie kontrowersyjna forma promocji. Czasem prowadzi do procesów sądowych, tak jak miało to miejsce podczas konkursu Coca-Coli "Sięgnij po złoto" (wyprodukowano więcej wygrywających losów niż było nagród) czy gdańskiej firmy Clou (obiecywano wysokie nagrody pod warunkiem kupienia towaru).<br><br>Również fiskus dość nieufnie odnosi się do konkursów i loterii promocyjnych. W pewnym momencie zaczął nawet organizujące je firmy traktować jak profesjonalnych organizatorów gier hazardowych. Towary biorące udział w promocji uznane zostały za loteryjne losy, a urzędy skarbowe usiłowały egzekwować podatek od gier
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego