Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 10
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
modnej PRL-owskiej oprawie. Ale nie zawsze kluczem do sukcesu musi być wzornictwo "z epoki". Czasami wystarczy nazwa. Na taki zabieg zdecydował się producent napojów, firma Zbyszko z Białobrzegów, która kilka lat temu wprowadziła na rynek napój o nazwie Polo Cockta - w latach 80. "drink" kultowy, socjalistyczną alternatywę dla amerykańskiej Coca-Coli. - Kupiliśmy prawa autorskie do nazwy, trochę zmieniliśmy recepturę i opakowaliśmy to w cywilizowane butelki, ale z zachowaniem czcionki oryginału - opowiada Dariusz Sieczak, analityk sprzedaży w Zbyszko. Odwołanie się do produktu, który zmonopolizował rynek napojów w komunizmie, opłaciło się. Polo Cockta jest dziś sztandarowym artykułem producenta, a chętnych na nią
modnej PRL-owskiej oprawie. Ale nie zawsze kluczem do sukcesu musi być wzornictwo "z epoki". Czasami wystarczy nazwa. Na taki zabieg zdecydował się producent napojów, firma Zbyszko z Białobrzegów, która kilka lat temu wprowadziła na rynek napój o nazwie Polo Cockta - w latach 80. "drink" kultowy, socjalistyczną alternatywę dla amerykańskiej Coca-Coli. - Kupiliśmy prawa autorskie do nazwy, trochę zmieniliśmy recepturę i opakowaliśmy to w cywilizowane butelki, ale z zachowaniem czcionki oryginału - opowiada Dariusz Sieczak, analityk sprzedaży w Zbyszko. Odwołanie się do produktu, który zmonopolizował rynek napojów w komunizmie, opłaciło się. Polo Cockta jest dziś sztandarowym artykułem producenta, a chętnych na nią
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego